"BEREN'İN KIYMETİNİ BİLİN"

on 10/22/2011


2 sezondur Fatmagül'ün Sucu Ne? izleyicisiyim .Merakla bu acı hikayeyi takip ediyor, Fatmagüllere umut olacak şekilde sonuçlanmasını bekliyorum. Ve zevkle izliyorum.
İlk sezonda hikayenin ağır ilerlediğini düşünürken ikinci sezona başladığında Fatmagül'ün dramı olmaktan çıktığını ve diğer karekterlerin hayat hikayelerine ağırlık verildiğini gördüm.
Bu beni hem Fatmagüller hemde Beren Saat adına çok üzdü... Bu hikayenin Fatmagüller'e umut olunması isteniliyorsa ana karektere , terapilerine, yaşadığı olaylara, duygularına daha fazla yer verilmelidir .
Hikayenin bana zevk veren en önemli unsurlarından biri de Fatmagül'e can veren Beren Saat'dir... Duru güzelliği,muhteşem oyunculuğunun yanı sıra farklı bir büyüsü var onun izleyiciyi kendine çeken.
Ve şimdi Senaryo ile ilgili susuyorum. Son 2-3 bölümdür toparlanmış Fatmagül karekterinin etrafında dönen bir hikaye izlemeye başladım ve bununla birlikte muhteşem oyunculuk performansını sergileyen Beren Saat'le tekrar karşılaştım. 
Özelikle son iki bölümde Fatmagül'le korktum, Fatmagül'le birlikte ağladım o endişelenirken bende endişelendim.
O sahneler ve oyunculuk beni sürükledi ve eminim ki bir çok kişi benim gibi düşünüyor. Bu yüzden diyorum ki Beren bu hikayenin de, karekterinin de hakkını fazlasıyla verdiğini bir kez daha gösterdi. Onun kıymetini bilin... Kimler gelir, kimler geçer bilmem ama Beren Saat star bir oyuncu, ekran ve reyting gerçeğidir...

Sevgiler

Pınar can



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates