'Bir kadını elbiseyle iki beden inceltirim'

on 12/17/2011



Cengiz Abazoğlu Röportajından;


Başka beğendiğiniz kadın oyuncular kimler? 

Beren Saat de hem fiziği hem oyun gücüyle mükemmel. O kadar hoş ki. Yıllardır yabancılar yapar, bizler de bakarız gibi bir fikre saplanmışız. Ama artık bizim coğrafyamıza dikkatler çekilmiş durumda. Kanal D’deki ‘Bana Herşey Yakışır’ adlı programım 25 ülkeye format olarak satıldı. Bizim yarattığımız bir program, ben de yorumlarımla programın yüzü oldum. Dizilerimiz yabancı ülkelere satılıyor. Dubai’deydim, otele gelip televizyonu açtım, baktım bir kanalda bir Türk dizisi, başka kanalda bir başka Türk dizisi. Arada benim programın tanıtımları dönüyor. Artık kendimizle gurur duymanın zamanı geldi.

Nur Fettahoğlu, Beren Saat gibi sade kadınları beğeniyorsunuz. Oysa yaptığınız giysiler gösterişli, ihtişamlı. Çelişkili değil mi? 

Koleksiyonlarımı oluştururken bir kadının ayakta olduğu 12 saat gözümün önünden geçiyor. Ama basının dikkatini, yıldız gibi olduğunu düşündüğüm bir hanımın giysisi çekiyor. Benim ipek, sıfır yaka bir buluzumla krep basic bir pantolonuma yer vermiyorlar. Dolayısıyla ben davette yıldızlaşan kadınların tasarımlarına imza atan bir modacı olarak belleklerde kalıyorum.


posta

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates