Mahsun’un Beren’e Yaptığı Ayıp !

on 12/30/2011

Önceki gün Mahsun Kırmızıgül’le Beren Saat arasında iki yıldır süren davanın duruşması vardı.

Hatırlayın, Mahsun’un yapımcılığını üstlendiği “Gecenin Kanatları” filminde Beren Saat, göğsünün gözüktüğü sahnenin medyaya servis edilmesini protesto etmiş ve filmin galasına katılmamıştı.
Bunun üzerine Mahsun’un Beren hakkında açtığı dava iki yıldır sürüyor.
Mahsun “Beren galaya gelmeyerek beni maddi zarara uğrattı” diyor.
Ben de tam aksini iddia ediyorum; Beren galaya gitmeyerek o filmin günlerce konuşulmasına katkıda bulundu...
Ama derdim bu değil...
Benim takıldığım nokta bu davanın bu kadar uzatılması.
Olayın üzerinden iki yıl geçmiş...
“Gecenin Kanatları”nın üzerine Mahsun gişe rekorları kıran “Güneşi Gördüm” ve “New York’ta Beş Minare”yi çekmiş.
İyi bir yönetmen olarak anılmaya başlamış.
“Hayat Devam Ediyor” dizisiyle sinemadaki başarısını televizyona taşımış...
Yani köprünün altından çok sular akmış ama Mahsun hâlâ Beren’in “Gecenin Kanatları”nın galasına katılmamasına takılmış.
İnatla davanın peşini kovalıyor.
İki yıl önceki Mahsun olsa hadi hak verelim...
Ama ben bugünkü Mahsun’un yerinde olsam, bu davadan hemen çekilirim...
Bu davanın sürmesi, Mahsun’u küçük hesaplar peşinde koşan adam olarak gösteriyor...
Sinema adına bu davadan çekilse Mahsun büyüyeceğinin farkında değil mi?
O davayı kazansan ne olacak Mahsun?
Beren’den kazanacağın tazminatla zengin mi olursun, “Haklı çıktım” diyerek egon mu okşanır?
Ben söyleyeyim;
İkisi de olmaz, bu dava sadece itibar kaybettirir!

Hürriyet

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates