Beren Saat’in Giyimini Hiç Beğenmiyorum !

on 2/11/2012


hakan akkaya;

Dizilerin modaya etkisi ne olacak?

Aşk-ı Memnu bir fenomen olmuştu. Ama çok ince bir çizgi var. Gerçek olmayan bir görüntü bana komik geliyor. Pazar sabahı evde kahvaltı yaparken kokteylde giyebileceğin bir elbiseyle yapamazsın. Aşk-ı Memnu’da çok başarılı tasarımcılarla çalışıyordu. Örrneğin Beren Saat’e, Özgür Masur çok güzel şeyler giydiriyordu. Bazı hazır giyim firmaları bu elbiseleri yok sattı. Bunlar çok güzel şeyler. Tasarımcı kıyafetleri verir ve sahneye göre uyarlamak o dizinin styling’ini yapanlara kalmıştır.

TÜRKİYE’DEN BU ZİHNİYETTE DÜNYA STARI ÇIKMAZ

Türkiye’den kim var tarzını beğendiğiniz ve beğenmediğiniz?
Oyuncular arasında Hande Ataizi’yi çok beğeniyorum. Çok doğru ve kusursuz giyiniyor. Beren Saat’in giyimini hiç beğenmiyorum. Günlük hayatta giyinmeyi bilmiyor ve yardım alması gerekiyor. Dünya güzeli bir kız oyunculuğunda böyle bir devlik yok. Ama bu kadar iyi bir oyuncuysan kötü görüntü vermemek zorundasın. Dünya starları böyle yaşıyor. O bilmek zorunda değil ama stylist’lerle çalışmak zorunda.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates