Beren'den Kenan'a İnce Kıyak

on 3/30/2012

Fatmagül Kenan Doğulu'nun "Pamuk" şarkısının istedi..

Beren Saat ve Kenan Doğulu arasındaki aşk son günlerin en çok konuşulan konularından biri. İkilinin her yaptığı magazin gündemine bomba gibi düşerken, bir gelişme daha yaşandı.

İddiaya göre, Beren'ın de telkiniyle, Fatmagül'ün Suçu Ne?" dizisinin yapım ekibi, Kenan Doğulu'nun bir şarkısını dizide kullanmak istedi. Ekibin Doğulu'nun en duygusal ve en sevilen parçalarından biri olan "Pamuk"u dizinin bir sahnesinde kullanmak için izin almaya çalıştığı iddia edildi.

"Pamuk" şarkısı, Doğulu'nun 2001 yılında çıkardığı Ex Aşkım isimli albümünde bulunuyor. Doğulu'nun müzik şirketinden izin çıkar da şarkı dizide kullanılırsa olay, "Kenan'dan sevgiliye kıyak" şeklinde yorumlanabilir...

Şarkının sözleri şöyle:

Bile bile sen bir kahkaha,

Bense latife olamadık yine...

Gece güneşim (kalan ateşim) düşünmeden söndün,

Kalbimi serinlettin,

Bu defa boyun eydim,

Hangi güvercin atlamış çatıdan?

Ya da hangi balık denize hesap yapıp akıllıca?

Bile bile sen bir kahraman,

Ben bir hikaye,

Sessiz film gibi çaresiz sustum...

Bugün pamuk kalbinden taşınıyorum,

Masal diyarlara (dünyalara) göç edip yeniliyorum,

Her göz yaşı sana,her hatıra bana

İnanamıyorum sensiz kaldım yine...



STARLOUNGE

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates