Aklından Bir Sayı Tut.

on 8/24/2013
AKLINDAN BIR SAYI TUT.

Osman Aysu'nun Fidye kitabını bitirdikten başladım bu kitaba,şu an başlardayım gün 
cumartesi saat akşam 9:46. daha baştayım ama gidişatı çok merak ediyorum doğrusu...
gerçekten kitabın arkasındaki yazarların yorumları çok doğru ;John Verdon'ın ilk 
yapıtı olmasına rağmen büyük bir ustalıkla kaleme alınmış bu kitap.
çok sürükleyici ve zekice kurgulanmış.kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka okuyun...

yalnız başta belirtiğim Osman Aysu'nun Fidye kitabı da çok güzeldi fakat;
Ahmet Ümit'ten sonra okuduğum için mi nedendir..pek sarmadı.
yani konu çok klasik işte zengin bir ailenin çocuğunu kaçırıyorlar fidye istiyorlar sonra polisle
birlikte bir doktor görgü tanığı ve o yardım ediyor çocuğu bulmalarına gibisinden bir kitap.
Ahmet Ümit'in kalemi o kadar güçlü ki ,ondan sonra okuyunca Osman Aysu'nun ki bana
biraz zayıf geldi açıkçası.
ama şu an okuduğum kitap gerçekten Mükemmel.!
yani ben çok beğendim.mutlaka okumalısınız...





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates