Beren Saat Duru Yorumu.

on 8/23/2013


Beren Saat: Oyunculuk benim yaşantıma yön veren en büyük tutkum.Hayatını mesleğine adamış biri olarak, çok yoğun çalışıyorum ve sıkılıkla kendimi canlı hissetmek için tazelenmeye ihtiyaç duyuyorum.Ben ne kadar canlı ve bakımlı olursam, oyunculuğu da o denli başarıyla icra edebiliyorum.Benim için canlanmanın en iyi yolu duş almak.Suyun akışıyla ve güzel kokulu bir duş jeliyle tazelenip ferahlamak ve kendine gelmek duş almaya vazgeçilmez bir alışkanlık haline getiriyor.Ben her duşta Duru Parfüme duş jeli kullanıyorum çünkü bana tüm bu canlılığı ve hoş hisleri yaşatıyor.Yaşam tarzınız ve mesleğiniz ne olursa olsun herkese tavsiyem, önce ruhunuzu canlandırın sonra hayatınızı, devamında iyi şeyler size gelecektir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates