Kitap.

on 8/15/2013
sizlere biraz formatın dışına çıkarak , kitap dünyasına götürmek istiyorum.
bu sıralar 4.kitabını okuduğum ve polisiye roman severlere tavsiye edeceğim Ahmet Ümit
romanlarından bahsedeceğim...
ilk İstanbul Hatırası'ndan başladım ve bir solukta bitirdim.O zamana kadar hiç 
polisiye okumamıştım.Ama bir okudum,şimdi de polisiyeden başka bir şey okumuyorum.
O kadar etkilendim yani siz düşünün. (: Polisiyeliği geçtim içimdeki tarih aşkını da çıkardı sanki
eskiden tarihi severdim ama bu kadar ilgilenmemiştim doğrusu.Bütün romanlarında
tarihin belli dönemlerini anlatıyor ve hayran bırakıyor.Kavim kitabındaki İsa'yı ,Pavlus'u...
O kadar çok şey kattı ki bana .

eserlerinden okuduklarım ve tavsiye ettiklerim ( ki zaten hepsini tavsiye ediyorum ama;)
-İstanbul Hatırası
-Kavim
-Sultanı Öldürmek
-Beyoğlu Rapsodisi

  

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger templates